de opdracht
Ontwerp het Spring/Summer 2017 lookbook voor de Puma women’s bodywear collectie, én bedenk het concept voor de product lifestyle fotoshoot.
het concept
Iconisch, dat is wat de nieuwe collectie van Puma moest worden. Items die zo uit een catalogus van de jaren ’80 komen rollen. Dit decennium was dan ook mijn grootste inspiratiebron. En wat zijn de jaren ‘80 zonder haar muziek? Dansende bewegingen, ghettoblasters, cassettebandjes en boxen kwamen terug in de campagnebeelden en vormgeving. De bijbehorende campagnebeelden hebben een ongedwongen touch dankzij de relaxte poses en portretfoto’s. Het ondergoed is hier gestyled met kleding om zo de klant how to wear-tips te geven. Gekleurde achtergronden en geometrische vormen geven de eighties vibe waar Puma naar op zoek was.
product & lifestyle fotoshoot
Om deze toffe nieuwe women's bodywear collectie onder de aandacht te brengen, heb ik ook het concept bedacht voor de Product & lifestyle fotoshoot. Deze catchy beelden zie je terug in het lookbook en de showroom, waar ze pronken op grote wand visuals. Ook heb ik een unieke give away ontworpen, in de vorm van een oud cassettebandje. Zo konden de sales-guys tevreden op pad om de collectie te verkopen!
alles draait om de details
Lookbook | Layout | Concept | Styling | Bodywear | Puma | Vintage | Iconic | Bold | Colourblock | Eighties style | Geometrisch | Grafisch