levi's instore
concept ontwikkelen

huisstijl, concept

levi's instore
concept ontwikkelen

de opdracht
Bedenk een instore concept voor de DACH-landen om de nieuwe woven boxers onder de aandacht te brengen.

het concept
Het thema van Levi’s AW17 collectie was ‘Haus Musik’, geïnspireerd op de Berlijnse muziekcultuur in de jaren ’70, ’80 en ’90. Hoe het concept er ook uit zou komen te zien, muziek en een vintage vibe moesten er voor mijn gevoel zeker in terugkomen. Waar vind je die twee aspecten beter terug dan in een platenzaak? Deze plek, waar muziekliefhebbers urenlang speuren naar die ene perfecte plaat, werd het uitgangspunt van dit concept. De boxershorts werden daarom gepresenteerd in bakken, met daarboven een ‘demomodel’. Oude muziekboxen, platenhoezen en vintage perzische tapijten maakten het plaatje compleet.

alles draait om de details
Conceptontwikkeling  |  Concept  |  Instore  |  Marketing  |  Storytelling  |  POS  |  Presentatie  |  Vintage  |  Heritage  |  Tafelpresentatie  |  Muziek