levi's in-store campagne
concept ontwikkelen

concept

levi's in-store campagne
concept ontwikkelen

de opdracht
Bedenk een concept voor de SS18 seasonal instore campagne (POS), in drie verschillende pakketten: Basic, Brand+ en Brand Premium.

het concept
Levi’s staat voor authentiek, kwaliteit en craftmanship. Om die authentieke vibe te benadrukken wil Levi’s het originele Olympic logo uit 1984 herintroduceren. Het Olympische tintje vormde de inspiratie voor mijn concept. Omdat het logo van de Olympische Spelen niet zomaar gebruikt mag worden, heb ik constant gebruik gemaakt van elementen die samenhangen met de beroemde Spelen. Vlaggen en medailles heb ik hier als uitgangspunt gekozen. Samen met de logoblokken vormt dit een POS-materialenpakket waarin de authentieke, sportieve sfeer perfect naar voren komt.

alles draait om de details
Concept  |  POS-materialen  |  Instore-campagne  |  Cardboard logoblock  |  Textiele banners  |  Iconisch  |  3D  |  Heritage  |  Totaalpakket